Zboží mi přišlo poškozené. Jak mám postupovat?

V případě, že Vám zboží bylo doručeno poškozené, nám zašlete fotografie zboží, na kterých je poškození viditelné a fotografii původního obalu, ve kterém Vám bylo zboží doručeno. Vše zašlete na náš e-mail: info@glamoso.cz

Bylo mi doručeno jiné zboží. Jak mám postupovat?

V případě, že Vám bylo doručeno jiné zboží než bylo objednáno, nám zašlete fotografie zboží a původního obalu, ve kterém bylo zboží doručeno. Vše zašlete na náš e-mail: info@glamoso.cz

Jak mám postupovat, když mi zboží nebylo doručeno?

Jako marketplace platforma garantujeme bezproblémový nákup. Garantujeme doručení zboží ze strany prodejce do 40 dní od zaplacení Vaší objednávky. V případě platby převodem na účet se datem zaplacení objednávky rozumí datum přijetí Vaší platby na náš bankovní účet.
Pokud Vám zboží nebylo doručeno v námi garantované lhůtě, informujte nás o této skutečnosti na e-mail: info@glamoso.cz

Jak mohu vrátit svoji objednávku?

Po včasném písemném odvolání můžete zboží vrátit prodejci. Vezměte prosím na vědomí, že Vám mohou vzniknout náklady na vrácení zboží.

Postup:

1. Kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mail: info@glamoso.cz
2. Pokud jsou splněny platné legislativní podmínky pro vrácení zboží, ve Vašem zastoupení Vám vykomunikujeme možnost vrácení zboží s konkrétním prodejcem.
3. Obdržíte od nás pokyny pro vrácení zboží podle toho, jaký způsob vrácení konkrétní prodejce nabízí. Obdržíte návratový štítek pro bezplatné vrácení společně s SMS zprávu, ve které budete informování o způsobu a času vyzvednutí zásilky kurýrem nebo obdržíte zpětnou adresu prodejce s instrukcemi, jak postupovat. 

Vznikají mi nějaké náklady na vrácení zboží?

V některých případech ano.
Zpravidla platí, že prodejci, kteří prodávají zboží nízké hodnoty, neposkytují bezplatné vrácení a náklady vynaložené na vrácení zboží vznikají Vám jako kupujícímu.
Není to však pravidlem. I prodejci nabízející dražší zboží nemusí bezplatné vrácení nabízet.
Pokud potřebujete zjistit, jaký způsob vrácení nabízí Vámi vybraný prodejce a zajímá Vás, zda náklady na vrácení nesete Vy či konkrétní prodejce, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mail: 
info@glamoso.cz

Jak a kdy mi budou vráceny peníze?

Poté, co prodejce obdrží Vaši vratku zboží, vrátíme Vám fakturovanou částku během několika pracovních dnů. To se obvykle děje automaticky.

Jak a kdy mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete písemně zrušit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
Zboží poté můžete vrátit prodejci.

Do kdy musím poslat vratku?

Poté, co od nás nebo od příslušného prodejce obdržíte návratový štítek či zpětnou adresu pro vrácení, máte pět dní na odevzdání balíku na místní poště a zaslání podacího čísla zásilky nám na e-mail jako potvrzení o odeslání ve stanovené lhůtě.

Vymezení odpovědnosti

Provozovatel Marketplace Glamoso.cz. je zprostředkovatelem koupě zboží mezi Kupujícím a Prodávajícími, a to tak, že tato společnost zprostředkovává Kupujícím nákup zboží od Prodejců.
Provozovatel Glamoso.cz není a nemůže být odpovědný za kvalitu a jakost zboží, soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy.

Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží a za případnou škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Prodávajícím zboží.
Je možné reklamovat:

– Nedodání zboží

– Dodání jiného zboží
Není možné reklamovat:

– Kvalitu a jakost zboží

– Soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy
Provozovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby. Maximální lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní.

U oprávněných reklamací se provozovatel zavazuje vrátit peníze na účet uvedený v reklamaci do pěti pracovních dní po vyřízení reklamace. Peníze lze vrátit převodem na účet.

Provozovatel respektuje pravidla ohledně práv a povinností vyplývajících z vadného plnění, jenž se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

VZORY Smluv:

vzor-odstoupeni-spotrebitele-od-kupni-smlouvy-706-4

vzor-reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti-vady-vyrobku-707-2

vzor-uplatneni-prava-z-vadneho-plneni-reklamace-104698-708-3